• Інтернет – магазин healthydoggo.com.ua здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
     

Умови повернення і обмін товару в інтернет-магазині healthydoggo.com.ua

  • з дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
  • товар не експлуатувався і були відсутні дефекти і пошкодження;
  • збережені були цілісність упаковки і повна комплектація;
  • пакування не пошкоджене та має продажний вигляд;
  • замовленого товару немає в списку, що не підлягають поверненню та обміну згідно із законодавством

 

Чи має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо:

  • товар має недоліки або несправний, виробничі або транспортні ушкодження – відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашого боку;
  • товар помилково спрямований з іншими характеристиками – відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашого боку;
  • товар належної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх послуг і виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством і нашим інтернет-магазином.

 

Порядок проведення повернення і обміну в інтернет-магазині healthydoggo.com.ua:

  • в першу чергу, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані; Для цього скористайетсь формою зворотнього зв'язку на сайті або сторінкою контактів. Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.
  • компанія здійснює перевірку товару і даних на замовлення клієнта;
  • протягом 5 робочих днів після отримання товару, відбувається повернення коштів або обмін товару;
  • всі дії виконуються згідно з чинним законодавством.
  • якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника і покупець повідомив нам про це відразу, ми відправляємо новий товар.


Умови при яких покупцеві може бути відмовлено в заміні товару:

  • були не виконані умови повернення та обміну товару;
  • товар замовлявся і був доставлений індивідуально під побажання клієнта.


Хто оплачує повернення?
У разі, якщо Ви отримали неналежний товар (бракований, пошкоджений, не відповідний опису, параметрам, габаритам вказаним на сайті), і бажаєте повернути або обміняти на інший, пересилка товару відбувається за наш рахунок.

У разі, якщо Ви отримали належний товар, але бажаєте його повернути або обміняти з особистих міркувань (обрали не вірний розмір, колір, модель тощо) пересилку товару оплачуєте Ви.

 

Способи повернення/обміну

  • Доставити товар самостійно за адресою: Львів, вул. Зелена 46, з понеділка по п'ятницю з 09-00 до 18-00
  • Відправити сервісом НоваПошта по наданих реквізитах