- Інтернет – магазин healthydoggo.com.ua здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Умови повернення і обмін товару в інтернет-магазині healthydoggo.com.ua
- з дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
- товар не експлуатувався і були відсутні дефекти і пошкодження;
- збережені були цілісність упаковки і повна комплектація;
- пакування не пошкоджене та має продажний вигляд;
- замовленого товару немає в списку, що не підлягають поверненню та обміну згідно із законодавством
Чи має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо:
- товар має недоліки або несправний, виробничі або транспортні ушкодження – відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашого боку;
- товар помилково спрямований з іншими характеристиками – відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашого боку;
- товар належної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх послуг і виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством і нашим інтернет-магазином.
Порядок проведення повернення і обміну в інтернет-магазині healthydoggo.com.ua:
- в першу чергу, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані; Для цього скористайетсь формою зворотнього зв'язку на сайті або сторінкою контактів. Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.
- компанія здійснює перевірку товару і даних на замовлення клієнта;
- протягом 5 робочих днів після отримання товару, відбувається повернення коштів або обмін товару;
- всі дії виконуються згідно з чинним законодавством.
- якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника і покупець повідомив нам про це відразу, ми відправляємо новий товар.
Умови при яких покупцеві може бути відмовлено в заміні товару:
- були не виконані умови повернення та обміну товару;
- товар замовлявся і був доставлений індивідуально під побажання клієнта.
Хто оплачує повернення?
У разі, якщо Ви отримали неналежний товар (бракований, пошкоджений, не відповідний опису, параметрам, габаритам вказаним на сайті), і бажаєте повернути або обміняти на інший, пересилка товару відбувається за наш рахунок.
У разі, якщо Ви отримали належний товар, але бажаєте його повернути або обміняти з особистих міркувань (обрали не вірний розмір, колір, модель тощо) пересилку товару оплачуєте Ви.
Способи повернення/обміну
- Доставити товар самостійно за адресою: Львів, вул. Зелена 46, з понеділка по п'ятницю з 09-00 до 18-00
- Відправити сервісом НоваПошта по наданих реквізитах